kablowka + cuda

Autor: .pomidoreq. <pomidorekaa_at_nospm.o2.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 00:13:30 MET DST

Witam
Mam nadzieje ze to nie bedzie offtopic:
  Poszukuje kogos w Polsce co mial stycznosc z systemami BigBand
  Network's chodzi mi dokladnie o Cude 3000. I jej konfiguracje.
  W skrocie napisze co sie dzieje.
  Modem loguje sie po stronie upstream, downsteram
  dostaje IPka - na konsli idzie komunikat DHCPPACK
  i tu ma pobrac konfiga i na tym sprawa sie zatrzymuje.
  Natomiast od strony modemu w logach jest wyszukiwanie fq to jest OK
  potem ma modem sie zsynchronizowac z serwerem czasu mimo
  wystawionego serwera czasu na CMTSie nie pobiera czasu:
  komedy ktore wpisalem do ntp:
  #sh ru | inc ntp
  traffic-relay ntp port 123
  no ntp authenticate
  ntp update-calendar
  no ntp disable
  ntp server 150.254.183.15
  W po synchronizacji czaswej modem ma pobierac konfiguracje z serwera
  noo i tu jest najwiekszy bol bo o ile bez serwera czasu jakos idzie
  to obejsc o tyle bez konfiga jest zima.
  Konfiguracja Cudy
    dhcp-policy default permit forward-internal disable
    dhcp-relay server ADRES_IP_SERWERA_TFTP
    dhcp-policy default permit forward-internal disable
    dhcp-relay cm-gateway ADRES_IP_GATEWAYA_MODEMU cpe-gateway
ADRES_IP_GATEWAYA_MODEMU

  Na serwerze mam wszystko otworzone aplikacja dziala wiec jast jakis
  bablol na cmtsie - macie jakies pomysly?

--
Pomidoreq