Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: Mateusz Pronobis <spamowy_at_-adres.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 12:30:25 MET DST
Message-ID: <ebptun$5pi$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Andrzej wrote:
> Dnia Sun, 13 Aug 2006 22:05:30 +0200, Tomek Kruk napisał(a):
>
>> stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
>> obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
>>
>> od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
>> się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
> [ciach]
>
> Też to przerabiałem. Brak warunków, robimy wywiad, skierujemy na
> inwestycję, może za 6 miesięcy... a jedyne co robił "opiekun", to
> szpiegostwo przemysłowe.
>
> Oni w tym czasie radośnie podłączają Neostrady, bo tobie sieć kuleje.
> Na szczęście już nie jestem zmuszony do korzystania z usług TPSA i w
> ofertach innych dostawców mogę przebierać :-)
>
> Andrzej.
To nie zupelnie jest tak, a jesli opiekun Ci nie pomaga to go zmien, sa
tacy ktorzy dzownia co dzien i mowia kiedy bedzie kolejny dsly czy cos
innego ;-)

-- 
Mateusz Pronobis
Received on Mon Aug 14 15:35:05 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 15:40:01 MET DST