Re: AC-X

Autor: Tomasz Paszkowski <tekkrulez_at_o2NOSPAM.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 16:22:59 MET DST

W artykule <slrn.pl.edrjcg.e3e.undefine@uc.aramin.one.pl> Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał(a):

> sieci. Ot:
> - cena 990 zł "za port" i 50mbit ruchu do polskich providerów. Ale -
> których providerów? Wszystkich? Czy tylko tych co wyrażą na to zgodę?
> Średnio widzę by np netia/gts wymieniali bezpłatnie (no.. prawie) ruch z
> osiedlówką z 2 bloków połączonych tsunami((C) rjw). Ale może?

wszystkich, bo z punktu widzenia tych operatorów jesteś zwykłym klientem
ATMAN-a.

> - jeżeli tam ma być 50mbit ruchu do polskich providerów to czego dotyczy
> "dodatkowa opłata za pasmo międzymiastowe"(żółta linia na
> http://www.atm.com.pl/atmsa/images/pages/of_ac-x_wezel_d.jpg)

jeżeli chcesz dedykowany kanał np: do Teli,Level3 czy do jednego z warszawskich
ixów.

> - jak to technicznie jest realizowalne? Brak informacji na temat punktów
> styku w miastach, gdzie one występują, ew możliwości "fizycznego"
> podłączenia się (w moim wypadku w Poznaniu)

zapewne w TKTelekomie lub tam gdzie jest CDP.

> - jest możliwy tranzyt(może wliczony już w to 50mbit?) do polskich ixów
> (w szczególności pl-ixa)?

Napewno nie w L2.
> - ktoś wogóle z tego korzysta?
tak, ja i jest super bo dostajesz na dziendobry 3k prefiksów :-)

--
Asterisk + SS7 - instalacja i konfiguracja