Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: Marcin Gontarz <NOSPAMmrg_at_nowanet.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 14:30:47 MET DST

> Dużo tańsza jest np. radiówka. Duuużo tańsza. Ciekaw jestem, dlaczego co
> najmniej 3 operatorów oferuje co najmniej 512kbps symetryczne za 40-45 zł?
> Leci po kosztach? Nie sądzę. Dla tych, którzy by się czepili "to zmień
> sobie na radiówkę i nie się nie pień" zwracam uwagę tylko na problem, nie
> pytam o rozwiązania.

... to niech napłynie do twojej głowy taka oto informacja:
Osiedlówki i firmy które dziełą dsla z tepsy który jak wiadomo
jest niesymetryczny i kosztuje grosze sprzedają go taniej ...
operatorzy bazujacy na łączach biznesowych symetrycznych z cirem
i eirem i z czym tam jeszcze chcesz placa za megabit okolo 3 razy
tyle ile kosztuje megabit w tepsowym dslu ... wiec prosto policzyc
ze za sensowne lacze bez limitow placi sie wiecej ...

... internet internetowi nie rowny .. ja moge sprzedac ludziom
internet powiedzmy 1 megabit za 30 zl ktory sie bedzie glownie
opieral na squidzie i wyblokowanym p2p ;-)

... tylko nie o to chodzi by robic syf na rynku ...

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat