Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: zasiu <zasiu.wytnij_at_wytnij.gower.peel>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 20:53:03 MET DST

> Poważna osiedlówka? To coś takiego istnieje? Poważny to był mój provider
> kiedy kupił druty od telenergo zamieniając polpaki. Potem zrobił się mniej
> poważny biorąc 60 zł za symetryczne pasmo przycięte do 256kbps. Nie
> widziałem jeszcze "osiedlówki", która by miała skonstuowaną umowę, że za
> tyle i tyle kasy dostarczają taki i taki drut. Dla nich poprostu "internet
> ma być" a jaki, to już inna bajka.

Istnieją poważne osiedlówki, połączone do Internetu porządnym łączem (dsl
symetryczny, radiolinia, światło), często z backupem po innym operatorze.
Niektóre dodatkowo dają swoim klientom inne usługi, niż tylko dostęp do
Internetu - od mejla czy FTP zaczynając, na telewizji kończąc. Przynajmniej
do tego próbują zmierzać:-) Ale fakt, że większość to bardzo młodzi goście
którzy łyknęli trochę wiedzy o sieciach i postanowili zrobić biznes. W
praktyce okazuje się, że siły są za małe na zamiary, albo że chęć zysku
przysłania wszystko inne.

pozdr
zasiu