Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: Michał \ <kaczor_at_NO-SPAMplug.atn.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 13:20:23 MET DST

Użytkownik zasiu napisał:

> Poważny klient, któremu zależy na jakości (biznesowy) takiego łącza nie
> weźmie. Zresztą poważna osiedlówka też nie.

Poważna osiedlówka? To coś takiego istnieje? Poważny to był mój provider
kiedy kupił druty od telenergo zamieniając polpaki. Potem zrobił się
mniej poważny biorąc 60 zł za symetryczne pasmo przycięte do 256kbps.
Nie widziałem jeszcze "osiedlówki", która by miała skonstuowaną umowę,
że za tyle i tyle kasy dostarczają taki i taki drut. Dla nich poprostu
"internet ma być" a jaki, to już inna bajka.

Kaczor

kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor