Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.

Autor: topek <opek_at_poczta.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 15:26:24 MET DST

Użytkownik "Michal Sz" <michal@fast-net.com.pl> napisał w wiadomości
news:e66f6a$ntr$1@news.onet.pl...
> Widze że problem jest i taki zostanie na ......
>
> Podjąłem dezyzje o zmiene klasy adresowej, pewnie pomoże na jakiś czas.
> Ale nikt nic nie napisał czy ktokolwiek z TPSA , naszych władz, organów
> ścigania, zajmuje się takim procederem.
>
> Zgłosiłem to na policje, dałem logi, poszło to do prorka a co będzie dalej
> to nie wiem. A znając życie policja dostanie wydruk z RIPE kto jest
> właścielem danej klasy i tyle. Policja zobaczy że to adres z Korei i dupa,
> sprawa zamknięta a firma po 2 miesiącach upadnie.

Wiec jezeli i tak nie masz nic do stracenia, to zablokuj tego irca na 2-3
dni i zaobserwuj reakcje.....

Zbiorczo odpowiem:
> coś nie tak chyba rozumiesz, nie chodzi mi oto że ktoś z mojej sieci
> zaczyna atakować czy coś podobnego, za małe łącze mam aby to miało sens.
Poczytaj o ataku rozproszonym sterowanym przez irca...
dajmy na to nawet 1 Mbit x 100.000 komputerow zombie plujacych w jeden IP to
jednak ma sens...
Mamy rok 2006, to juz nie czasy, gdzie: ping -s 7000 IP kladlo siec...

> Kontroluje połączenia wychodzące i sprawdzam czy ktoś się łączył z tymi IP
> co mnie atakują, jak narazie nie było trafień.
Dziwne zeby byly...

Na koniec link, moze tutaj Ci pomoga (jezeli to taki atak o jakim piszesz -
czyli wybitnie w Ciebie)
http://tinyurl.com/opnh5