Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.

Autor: Marek Wodzinski <majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 15:45:27 MET DST

On Wed, 7 Jun 2006, Michal Sz wrote:

> coś nie tak chyba rozumiesz, nie chodzi mi oto że ktoś z mojej sieci zaczyna
> atakować czy coś podobnego, za małe łącze mam aby to miało sens.
> Kontroluje połączenia wychodzące i sprawdzam czy ktoś się łączył z tymi IP co
> mnie atakują, jak narazie nie było trafień.

Żle rozumujesz. Najczęstszy scenariusz to: user od Ciebie siedzi na ircu
czy innym czacie (i najczęsciej ma 'opa'), komuś sie to nie podoba i
odpala armie zombie, żeby zrobić temu userowi od Ciebie takiego laga,
żeby go wywaliło z irca (i zeby mógł wtedy przejąć kanał). Niestety, ale
powiązanie sterowania tych zombie z userem na ircu nie masz jak
sprawdzić...
Naprawdę sprawdź co robi ten Twój user, bo święty to on nie jest.

pozdrawiam

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg