Re: problem z ciaglym atakowaniem lacza.

Autor: Michal Sz <michal_at_fast-net.com.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 14:01:14 MET DST

Widze że problem jest i taki zostanie na ......

Podjąłem dezyzje o zmiene klasy adresowej, pewnie pomoże na jakiś czas.
Ale nikt nic nie napisał czy ktokolwiek z TPSA , naszych władz, organów
ścigania, zajmuje się takim procederem.

Zgłosiłem to na policje, dałem logi, poszło to do prorka a co będzie
dalej to nie wiem. A znając życie policja dostanie wydruk z RIPE kto
jest właścielem danej klasy i tyle. Policja zobaczy że to adres z Korei
i dupa, sprawa zamknięta a firma po 2 miesiącach upadnie.

Tak nie może być, każdą firme można tak połozyć, nie wspomne o bankach
internetuwych które na skromnych aDSL pracują.

Czy w ogóle jest jakaś szansa aby znaleść wonowajce ?

Michał