Re: domeny.pl = oszusci?

Autor: Bartłomiej Miara <bmiara_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 13:44:50 MET DST

Witam!

Uzytkownik "Masacra" <lukasz@boreknet.com> napisal w wiadomosci
news:1145522277.967326.6260@i40g2000cwc.googlegroups.com...
>Nie wiem czy warto ale to sluszne. Jezeli sprawa trafi do sadu to
>zwróce sie o przekazanie calosci tej sumy wraz z nawiazka na
>jakis dom dziecka czy podobny osrodek.

Nie bylo moim celem bronienie firmy "domeny.pl".
Uwazam ich sposób traktowania klienta za zly i w dluzszej perspektywie, za
szkodzacy samej firmie.
Sam próbowalbym w jakis sposób odzyskac swoje pieniadze i ew. poinformowac
innych o "przygodach" z ta firma. Mialem kiedys podobny przypadek, gdy
kupilem na allegro uszkodzone urzadzenie.
Chodzilo mi raczej o to, ze wg mnie uzeranie sie z mini o stosunkowo
niewielka kwote jest nie warte straconych na to nerwów. Jezeli jednak ma Pan
ochote/odwage/cierpliwosc, to oczywiscie sprawa jest tego warta.
Jesli chodzi o zatrzymywanie 50% oplaty to wszystko zalezy jaka umowa
zostala zawarta pomiedzy firma a Panem. No cóz pozostaje tylko nastepny raz
korzystac nastepnym razem z uslug innej firmy, nie pobierajacej tego typu
oplat. Niestety, w zyciu czlowiek co jakis czas spotyka sie z takimi
"cwaniakami". Pytanie tylko, czy walka o swoja racje, jest warta straconych
nerwów/klopotów róznego rodzaju.

Bartłomiej Miara