Re: domeny.pl = oszusci?

Autor: Paweł Mastalerz <pawel_at_neutrin.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 14:53:54 MET DST

Bartłomiej Miara napisał(a):
> Nie bylo moim celem bronienie firmy "domeny.pl".
> Uwazam ich sposób traktowania klienta za zly i w dluzszej perspektywie, za
> szkodzacy samej firmie.
> Sam próbowalbym w jakis sposób odzyskac swoje pieniadze i ew. poinformowac
> innych o "przygodach" z ta firma. Mialem kiedys podobny przypadek, gdy
> kupilem na allegro uszkodzone urzadzenie.
> Chodzilo mi raczej o to, ze wg mnie uzeranie sie z mini o stosunkowo
> niewielka kwote jest nie warte straconych na to nerwów. Jezeli jednak ma Pan
> ochote/odwage/cierpliwosc, to oczywiscie sprawa jest tego warta.
> [...]

Dla ideii na pewno tak. Bierność w takich przypadkach jest szkodla bo
daje ciche przyzwolenie na tego typu "przekręty", firma czuje sie
bezkarnie i bedzie dalej to robic.

p.

| Pawel Mastalerz       || pawel(at)neutrin(dot)pl            |
| phone: +48 607987615  || Administrator of tiral.net network |