Bartłomiej Miara napisał(a):
> Nie bylo moim celem bronienie firmy "domeny.pl".
> Uwazam ich sposób traktowania klienta za zly i w dluzszej perspektywie, za
> szkodzacy samej firmie.
> Sam próbowalbym w jakis sposób odzyskac swoje pieniadze i ew. poinformowac
> innych o "przygodach" z ta firma. Mialem kiedys podobny przypadek, gdy
> kupilem na allegro uszkodzone urzadzenie.
> Chodzilo mi raczej o to, ze wg mnie uzeranie sie z mini o stosunkowo
> niewielka kwote jest nie warte straconych na to nerwów. Jezeli jednak ma Pan
> ochote/odwage/cierpliwosc, to oczywiscie sprawa jest tego warta.
> Jesli chodzi o zatrzymywanie 50% oplaty to wszystko zalezy jaka umowa
> zostala zawarta pomiedzy firma a Panem. No cóz pozostaje tylko nastepny raz
> korzystac nastepnym razem z uslug innej firmy, nie pobierajacej tego typu
> oplat. Niestety, w zyciu czlowiek co jakis czas spotyka sie z takimi
> "cwaniakami". Pytanie tylko, czy walka o swoja racje, jest warta straconych
> nerwów/klopotów róznego rodzaju.
Dla ideii na pewno tak. Bierność w takich przypadkach jest szkodla bo
daje ciche przyzwolenie na tego typu "przekręty", firma czuje sie
bezkarnie i bedzie dalej to robic.
p.
-- =============================================================== | Pawel Mastalerz || pawel(at)neutrin(dot)pl | | phone: +48 607987615 || Administrator of tiral.net network | ===============================================================Received on Thu Apr 20 14:55:12 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 20 Apr 2006 - 15:40:01 MET DST