Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Wojtasss <wojtasss.preczzespamem_at_konto.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 11:32:36 MET DST

Użytkownik "Bortas" <xxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e1vna1$pll$1@inews.gazeta.pl...
> pętli
> nowe
>
> SAF rowniez posiada mozliwosci disgnostyczne jakim sa roznego rodzaju
> petle - biorac pod uwage jakie sa alarmy na radiolinii gdy pracuje, plus
> wykonanie jendego dwoch testów daje ci wyrazne pojecie co jest uszkodzone
> czy element IDU czy jednostka ODU - i tak i tak wysylasz cale urzadzenie a
> nie uszkodzony blok (niesadze zeby SAF pozwalal kazdemu kowalskiemu
grzebac
> w srodku ot tak)
>
> mimowszystko urzadzenia diagnostyczne SAF posiada:))

Soft zarządzający (lub też zwykła linia poleceń) pozwala na zrobienie wielu
fajnych rzeczy - i nie trzeba byc tu wtajemniczonym serwisantem. Umozliwia
to zdiagnozowanie problemu, który może być błędem czynnika ludzkiego. A do
czego to potrzebne? A choćby do tego, żeby uniknąć wysyłania do serwisu
sprawnego hardware'owo sprzetu i tracenia czasu. Czasem problem leży po
stronie software'u lub konfiguracji i przy odrobinie pomyślunku, lub z
telefoniczną/mailową pomocą serwisu można zaoszczędzic wiele czasu i szybko
usunać problem. W SAF-ie nie widziałem takich możliwości (nie mówię o nowych
modelach - bo nie znam), choć w wielu przypadkach faktycznie wystarczy to,
co SAF potrafi wyświetlić. Powracając do głośnego problemu z modułami eth -
niestety nie było szybkiej metody na zdiagnozowanie, czy faktycznie jest to
problem z modułem eth, czy innym modułem składowym całego toru.
No i umówmy się - w takich radioliniach nie grzebie każdy Kowalski :)

Pozdr.
Wojtek