Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Bortas <xxx_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 11:31:44 MET DST

| Problem to będzie stanowić jak zepsuje sie cos innego niż moduł eth. A
| dlatego tak uważam, że w wymienionej Nerze czy Ericssonie możliwe jest
| softwareowe założenie pętli na każdym module i zbadanie całego toru do
pętli
| np za pomocą beromiarki. Z miejsca wykrywasz uszkodzony moduł. Ale może
nowe
| SAF-y też to umożliwiają - tego nie wiem, bo nie miałem do czynienia

SAF rowniez posiada mozliwosci disgnostyczne jakim sa roznego rodzaju
petle - biorac pod uwage jakie sa alarmy na radiolinii gdy pracuje, plus
wykonanie jendego dwoch testów daje ci wyrazne pojecie co jest uszkodzone
czy element IDU czy jednostka ODU - i tak i tak wysylasz cale urzadzenie a
nie uszkodzony blok (niesadze zeby SAF pozwalal kazdemu kowalskiemu grzebac
w srodku ot tak)

mimowszystko urzadzenia diagnostyczne SAF posiada:))

Pozdr.
R.