Re: GTS

Autor: Karol Knapik <karol_at_kk.com.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 23:32:02 MET DST

> Jutro rano sprawdzę. Przekładam kabelki i odłączam polpaka na
> kilkadziesiąt minut. Wątpię czy zadzwonią.

u mnie mialem 7 sztuk , to tylko raz zadzownili - i to raczej z tego powodu
ze akurat jedno z laczy bylo na tescie , mimo ze z 5 razy w ciagu 2 lat byly
odpinane z czego 2 razy w godzinach poludniowych , SLA Progress.

Teraz na ich ATMie jeszcze nie wiem , nie mialem przestoju .

--
Pozdrawiam:
Karol Knapik