Re: GTS

Autor: PZ <przemektralalalala_at_minskmaz.com>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 16:44:07 MET DST

Andrzej napisał(a):
> Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
> kiedyś była na wyższym poziomie.

Witam

Z plotek wynika, ze kierownik noc nie jest juz kierownikiem wiec pewnie
pozmienialy sie procedury:(

> Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
> dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.

Sam kiedys dzwonilem:) Mialo to jedna wielka zalete. Dzieki temu klient
byl bardziej pomocny, bo widzial, ze GTS zalezalo, zeby lacze dzialalo.
Sam kiedys wysylalem klientow na dach ze zmiotka:) Jednoczesnie dawalo
to czas GTS na podejmowanie akcji pod tytulem 'kto ma dyzur w miescie X
i czy jest najedzony?:)'.

> Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
> długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
> łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.

:(

> Andrzej.

A najfajniejsze jest to, ze do mnie znajomi ostatnio dzwonili, zebym cos
podzialal w sprawie padu serwera i jednego lacza na marconim po
warszawie, bo i noc jest gorszy i inzynierowie cos kreca w sprawie tego
lacza.

Kilku dobrych handlowcow* tez odeszlo (lub zostalo zwolnionych) jak sie
zaczely roszady zwiazane z zarzadzaniem. Co by nie marudzic wiecej to
trzeba przyznac, ze potencjal zwiekszyli wiec pewnie wroca na sciezke
starego dobrego NOCu, bo robienie NMS/OSS to nie jest wielka sztuka:)

A w sumie firma ok, pensje tez byly ok.

Pozdrawiam
Przemek

*Z jednym z handlowcow teraz pracuje w innej firmie to workow na kase
braknie:)