Re: GTS

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 11:36:37 MET DST

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
news:1wfcbmmy2ty5v$.dlg@lepper.institute.com...
> Komu? Bo Energis akurat był znacznie lepszy technicznie niż GTS.
> Chyba, że masz na myśli, że chłopaki z GTS po raz pierwszy zobaczyli jak
> naprawdę wygląda nowoczesny sprzęt i zrobili sobie (i sprzętowi) kuku...

Które chłopaki ?
Ja akurat kontaktuję się od lat z dwoma i do ich fachowości nie mam żadnych
zastrzeżeń.
A co do "lepszości" Energisa to zwróć uwagę na jeden fakt: sieć Pampersów
chodzi od lat. Oczywiście jest modyfikowana, ale siłą rzeczy nie wszystko i
nie w każdym miejscu może być doskonałe. Sieć Energisa została
zaprojektowana i uruchomiona znacznie później i stanowi w porównaniu do
sieci GTS znacznie bardziej homogeniczną strukturę. Zarządzanie nią jest
więc o wiele łatwiejsze.
Co nie zmienia faktu, że - na podstawie własnych doświadczeń - i tak mam
odmienne zdanie. Ale to nie temat na grupę.

--
Z#