Re: GTS

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 10:35:07 MET DST

Dnia Sat, 15 Apr 2006 09:22:23 +0200, Waldek Godel napisał(a):

> Komu? Bo Energis akurat był znacznie lepszy technicznie niż GTS.
> Chyba, że masz na myśli, że chłopaki z GTS po raz pierwszy zobaczyli
> jak naprawdę wygląda nowoczesny sprzęt i zrobili sobie (i sprzętowi)
> kuku...

Jak było w Energisie, to nie wiem. Wiem, że obsługa klienta w GTS
kiedyś była na wyższym poziomie.

Kiedy padało mi łącze, to 5s po tym jak dostałem SMSa o awarii
dzwonił do mnie ktoś z NOC GTS.
Nie dalej jak dwa miesiące temu energetyka zafundowała na pewnym osiedlu
długą przerwę w dostawie prądu. UPS nie wytrzymał. Dobre 20 minut
łącze leżało - nie zadzwonił nikt z NOC.

Andrzej.