Re: TPSA ATM - polityka prokliencka?

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_wiosna2006_at_janwer.com>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 17:24:08 MET DST

Użytkownik "Dyzmund" <dyzmund@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:e1jqk2$291$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Poza tym Tepsa była, jest i będzie a mali operatorzy się również
> dynamicznie
> rozwijają. Dla Każdego chyba znajdą się okruchy z tego tortu.

Ja mam dość ciekawe doświadczenie z Tepsą.

Kupiłem FR na zapadłej dziurze, gdzie nie było ani neo ani żadnej
konkurencji. Wszyscy jechali na modemach i planach taryfowych. Czekałem 10
miesięcy na instalację Polpaka. DWA MIESIĄCE po jego zainstalowaniu TP
wprowadzila neostradę do tej i okolicznych wiosek.

To tyle w temacie ATM. Mam wrażenie, że sprzedaż drogich usług providerskich
służy bardziej sondażowi i wykrywaniu terenów pod Neostradę.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/