Re: TPSA ATM - polityka prokliencka?

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 17:43:49 MET DST

Dnia Thu, 13 Apr 2006 17:24:08 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Ja mam dość ciekawe doświadczenie z Tepsą.
>
> Kupiłem FR na zapadłej dziurze, gdzie nie było ani neo ani żadnej
> konkurencji. Wszyscy jechali na modemach i planach taryfowych. Czekałem
> 10 miesięcy na instalację Polpaka. DWA MIESIĄCE po jego zainstalowaniu
> TP wprowadzila neostradę do tej i okolicznych wiosek.

Ja posłałem pytanie o warunki techczne na instalację polpaka w dwóch
dziurach, gdzie nie było mowy o NEO. Kiedy przyszły pozytywne odpowiedzi
okazało się też, że są także warunki na DSL/Neo w każdej z tych
loaklizacji.

Swoją drogą to niezła metoda na przyspieszenie inwestycji przez TPSA ;-)

Andrzej.