Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Adam <4esto_at_gazeta.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 11:02:46 MET DST

>Owszem, potrafię docenić zalety SAF-a,
> włącznie z ceną, ale diagnostyka Ericssona, Sagema czy Nery jest
> "przyjemniejsza" i wykrycie problemu wydaje sie byc łatwiejsze/szybsze,

przepraszma, ale chyba zle doczytalem :P
Uwazasz ze jest cos latwiejszego niz diagnostyka interfejsu ethernet ?
Uwazam, ze zestaw narzedzi oferowanych przez systemy unixowe jest w
zupelnosci wystarczajacy aby w kilka chwil wykryc defekt i wskazac palcem co
jest winne zamieszania :)
Jesli to stanowi problem dla Ciebie (w przypadku SAF Tehnika) to nie bardzo
rozumiem na jakiej podstawie uwazasz ze diagnostyka Nery lub Eryka jest
latwiejsza ? Powiem szczerze, nie widzialem jeszcze bardziej lopatologicznej
metodologii konfiguracji linii radiowej niz w przypadku SAFa :) (W tym
miesjcu wspomnijmy np Eryka, kanal serwisowy itd)
Obawiam sie ze Twoja opinia jest podyktowana czystym przyzwyczajeniem i
nawykami obslugi innych marek sprzetu tej klasy, dokladamy strach przed
czyms nowym, nieznanym i opinia gotowa : SAF jest beee :D
Prosze, oswiec mnie i powiedz co rozumiesz przez latwiejsze, szybsze
(przyjemniejsze) wykrycie problemu dla linkow Eryka i Nery. Pamietaj o
danych statystycznych, ktore przytaczasz dla tych linkow :)

pozdr.
4est