Re: u kogo najlepiej zarezerwowac .eu?

Autor: szaman <szaman_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 19:29:03 MET DST

Kupowalem domeny w NetArt, jestem tylko klientem.

Wydaje mi sie, ze nie do konca jest tak jak tu piszecie.
Fakt pierwsze moje domeny byly rejestrowane (przez NetArt) ok. 17:00.
Te najlepsze, ktore nie bede ukrywal chcialem sprzedac
"uciekly" w godzinach od 11 do 17. Na jedna z nich
NetArt spoznil sie doslownie o jakies polgodziny.
Pozwolilem sobie dokladnie sprawdzic, kto i kiedy rejestrowal
domeny rezerwowane przeze mnie i stracone.

Kazda domena praktycznie u innego registratora.
Kazda domena rejestrowana u innego klienta, rozne panstwa.

Naprawde nie sadze, aby NetArt kontaktowal sie z roznymi registratorami
z propozycja: "Hej my tu, mamy takie a takie domenki, jak nam
dacie w lape to sie troche spoznimy".

A to, ze sie spoznili to moze i fakt.
Wpiszcie w euridowym WHOIS imie aktualnego papieza po polsku.
To najwczesniej zarejestrowana przez nich domena
jaka udalo mi sie znalezc.

Mialem do czynienia z roznymi firmami zwiazanymi
z hostingiem, domenami itp (nie wymienie nazw)
NetArt w porownaniu z tymi nie wymienionymi jest naprawde ok.

Szaman