Re: u kogo najlepiej zarezerwowac .eu?

Autor: BROOK <biuro_at_nazwa.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 00:31:37 MET DST

Też dokładam się do poprzedniego postu:
Powiem tak zawsze myślałem że Netart jest dużą i poważna firmą ale co się
okazało....

pobrali zaliczki na poczet domen i wszystko byłoby ładnie, niestety firma
okazał się mało poważna i nie szanujaca klientów. Domeny które zgłaszałem do
rejestracji jedne 2mc temu, inne kilka dni temu dziś do popołudnia były
wolne !!!! - nap jedna z nich dopiero po 19.00 była zarejestrowana co
ciekawsze nie przezemne !!!!!
 (firma Nazwa.pl czy Netart nie kiwnęła palcem aby je zarejestrować)

Czyżby Netart przespał ?? czy obraca nie swoją kasą ?? nie mam pojęcia ....

Ps.
I jeszcze co mnie boli ... to to że człowiek, założyciel Netart mieszka
niedaleko mnie..... "ziomek" jak to się mówi.

Mam nadzieję że sprawa się jakoś wyjaśni chociaż domen już nie bedęmiał,
natomiast bedę miał spory żal do firmy której zaufałem.

nie podałem swojego prawdziwego emaila celem spokoju na skrzynce ;)