Re: u kogo najlepiej zarezerwowac .eu?

Autor: Piotr Pankowski <pandi_at_cyberspace.com.plNIELUBIESPAMU>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 18:48:28 MET DST

rg wrote:

> Była kiedyś taka akcja.
>
> Kolejna niespodzianka ze strony "super rejestratora".
> Komunikat przy próbie zmiany serwerów DNS
> dla zarejestrowanej domeny *.eu
>
> "Przepraszamy, ze względu na trwający proces rejestracji
> domen .eu operacja zmiany serwerów DNS
> dla domeny .eu jest czasowo niedostępna.
> Prosimy o ponowienie operacji za kilka dni."

tu akurat maja troche racji, fakt, ze to nie wygodne dla klientow, ale
niestety EURid na razie udostepnia tylko jedno polaczenie do swojego
serwera w danym czasie, wiec jezeli akurat rejestruja domeny to zmiana
delegacji nie dosc, ze sie nie uda to jeszcze EURid zerwie trwajace
wlasnie polaczenie. Wiekszosc registrarow prawdopodnie takze wylaczyla
ta mozliwosc na poczatku, a Ci ktorzy juz zarejestrowali juz wiekszosc
swoich domen beda ja sukcesywnie wlaczac.

--
pandi