Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Bortas <xxx_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 10:37:21 MET DST

| Nie mogli kupić realteka za 10 zł? W ostateczności używane intele z
allegro
| za 5 zł.

mogli:) i tak zrobili, z tego co podpowiada mi moje doświadczenie z SAF'em
te wadliwe partie sprzetu (dot. modułow eth) byly wlasnie zrobione na
realtek'u pojawialy sie straszne problemy z przeplywnoscia jak i olbrzymie
straty pakietow, podobno maja obecnie nowy lepsiejszy modul eth - ale jak na
razie tylko o tym slyszalem (Adam czekamy na wyniki testwo:))

| Rozumiem, że trzeba ciąć koszty, ale oszczędzanie 5 zł w sprzęcie za 50
000
| zł to chyba przesada?

pamietaj prawa ekonomi, kazdy kto prowadzi jakis biznes prowadzi go po to
zeby przynosil zyski, nikt niechce wypuszczac wadliwego sprzetu i ciagle go
naprawiac w ramacg gwarancji, nikt tez nie chce placic wielich sum za glupie
scalaki czy kwarce do generatorow (to podobno druga wpadka SAF'a ale nie z
ich winy - dostawca podzespolow dal <wiemy_co>)

pozdr