Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_wiosna2006_at_janwer.com>
Data: Mon 03 Apr 2006 - 10:29:19 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole@a.ns.pl> napisał w wiadomości
news:e0p9r9$2rnk$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

> I co dalej? Mieli wylutowywać scalaki? I do każdego radia inny układ?
> To nie jest produkcja na poziomie 3 urządzeń/miesiąc.

Mogę się tylko domyślać, jakie problemy mieli np z wtyczką do kabla 220V.
Przecież nie mogli używać odciętych kabli od żelazka, ponieważ to nie jest
produkcja na poziomie 3 urządzeń/miesiąc.

Sprzedając komplet za 50 000 - 120 000 zł nie stać ich przecież na
zatrudnienie ruskich, żeby rozbierali karty sieciowe za 12 zł i w ciągu
godziny wylutowali 30 Realteków. Zupełnym absurdem jest zamówienie chipsetów
na Tajwanie. Zupełnie rozsądne wydaje się całkowite wstrzymanie produkcji
lub wypuszczenie niesprawnych urządzeń.

Podobnych problemów nie miał Planet sprzedający apeki za 150 zł.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/