Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską[press]

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 19:18:48 MET

Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

> Znam całkiem znaczną liczbę osób, które korzystają z EDGE, zarówno do
> celów prywatnych, jak i biznesowych/profesjonalnych, przy czym za biznes
> nie uważam ściągania maili od szefa ;-)

Grają na kurniku albo czytają newsy z onet.pl? Poza sytuacjami
awaryjnymi takie połączenie nie nadaje się ani do pracy zdalnej (opóźnienia)
ani do pobierania danych (limity), nawet radia nie da się słuchać.

> Sam parę tygodni wisiałem na EDGE i jakoś specjalnie nie narzekałem. W
> odwodzie był jeszcze modem, więc wybierałem mniejsze zło ;-)

Z modemem daje się pracować po SSH albo na remote desktop. Z EDGE/GPRS
już nie. Na sensowny zasięg UMTS przyjdzie nam jeszcze długo poczekać.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki