Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską[press]

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 22:22:01 MET

Krzysztof Oledzki napisał(a):

> Nie bądź śmieszny, EDGE to się nadaje do odebrania
> pilnego maila od szefa albo do sprawdzenia rozkładów
> na www.pkp.pl.

Znam całkiem znaczną liczbę osób, które korzystają z EDGE, zarówno do
celów prywatnych, jak i biznesowych/profesjonalnych, przy czym za biznes
nie uważam ściągania maili od szefa ;-)

Sam parę tygodni wisiałem na EDGE i jakoś specjalnie nie narzekałem. W
odwodzie był jeszcze modem, więc wybierałem mniejsze zło ;-)

M.