Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 16:15:18 MET

Hello Maciej,

Sunday, January 22, 2006, 2:17:38 PM, you wrote:

> Wskaż taką lokalizację w Polsce, gdzie jest tylko taki wybór?

Miejsce, w którym mieszkam. Miasto wojewódzkie, żeby nie było
nieporozumień.

> I które oferty tpsa masz na myśli?

Cudem udało się SDI, DSL nie jest dostępny a nerwostradą nie jestem
zainteresowany - potrzebuję stałego IP. Kablówki nie ma, WiFi w
okolicy też nie uświadczysz.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl