Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Marcin Słowiński <nie_at_lubie.spamu.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 17:20:28 MET
Message-ID: <do6mh0$t5u$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

arez@neostrada.pl napisał(a):
> Wtedy kiedy uslyszalem ta odpowiedz byl to dokladnie drugi telefon.
> A lacznie telefonow do HelpDesku w przeciagu roku bylo,
> zebym nie sklanial dobrze kilkadziesiat - tak niestety dzialaja Panstwa
> uslugi.

Oj Panie Piotrze, pokusiłem się sprawdzić i było ich kilkanaście ;-)
Ale żeby Pana usprawiedliwić, to jeszcze z czasów helpdesku pamiętam
Pana jako klienta który faktycznie miał ciągle problemy z łączem... To
mnie zawsze najbardziej zastanawia - u jednego klienta działa bez
przerwy rok, dwa lata, a u niektórych co chwila się sypie. Na szczęście
grupa pierwsza jest dużo liczniejsza :)

-- 
Pozdrawiam
Marcin Słowiński
Received on Mon Dec 19 17:20:20 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 19 Dec 2005 - 17:40:04 MET