Re: domeny.onet.pl

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 09:49:06 MET

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:dnkiht$m28$1@news.lukawski.pl...

> Raczej dobrze znane - zmiana usługodawcy ;)
> Miałem podobne problemy: brak odpowiedzi na maile i reakcji na prośby,
> swego czasu dostałem fakturę na osobe pryw. zamiast na firmę, dopiero po
> dwóch listach (na które zresztą też nie było odpowiedzi) i kilku
> tygodniach przyszła poprawiona faktura.
> Ja polecam home.pl, mam tam kilka domen, jak dotąd na *każdy* mail była
> *uprzejma* odpowiedź, w przeciwieństwie do Onetu wiadomo kto odpowiada
> (imię nazwisko, także w razie czego można interweniować, choć nigdy było
> takiej potrzeby). Wszelkie akcje związane ze zmianami delegacji, whois
> [...]

Miałem ostatnio do czynienia z serwisem domenowym Onetu przy okazji
konieczności otrzymania Authinfo do jednej dawno temu rejestrowanej u nich
domeny. Muszę przyznać, że od dawna nikt mnie tak nie zczołgał jak oni.
Zaczęło się od kilku maili z bzdurnymi, błędnymi odpowiedziami z
ichniejszego systemu CRM, poprzez konieczność faksowania papierowego
oświadczenia i dokumentu tożsamości ze zdjęciem (sic!), na kilkudniowym
oczekiwaniu na wydanie owego kodu kończąc. Dla mnie po prostu skandal.

--
Z#