Re: domeny.onet.pl

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 09:07:55 MET

Zbigniew Sikora <zs@hor.net.pl> wrote:
> Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości

> Miałem ostatnio do czynienia z serwisem domenowym Onetu przy okazji
> konieczności otrzymania Authinfo do jednej dawno temu rejestrowanej u nich
> domeny. Muszę przyznać, że od dawna nikt mnie tak nie zczołgał jak oni.
> Zaczęło się od kilku maili z bzdurnymi, błędnymi odpowiedziami z
> ichniejszego systemu CRM, poprzez konieczność faksowania papierowego
> oświadczenia i dokumentu tożsamości ze zdjęciem (sic!), na kilkudniowym
> oczekiwaniu na wydanie owego kodu kończąc. Dla mnie po prostu skandal.

Chodz do nas (domeny.komrel.net), bedziesz mial wszystko po zalogowaniu,
bez zawracania glowy komukolwiek :)

Bo tak sie zastanawiam - dlaczego u *prawie* wszystkich jest jakis problem
z authinfo? Trzymaja na sile klienta? Przeciez jak czlowiek zna swoje
haslo, to chyba moze znac authinfo?

A jak to jest w home? Jest dostepne czy trzeba cos zrobic zeby dostac?

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
  1. Insist that you are a vegetarian and protest anytime your roommate