Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: RNAcid <rnacid_at_discordia.pl>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 08:29:16 MET

Użytkownik porzeraczmuzguw napisał:

> [...] naprawdę nie wiem, są ludzie którzy mają full speed z
> neostrady z zagranicą? Bo jeśli tak, to powinienem to dziadostwo
> reklamować [...]

Witam!

Szczerze mówiąc nie wiem tego aczkolwiek wiem, że są tacy, którzy
twierdzą jakoby mieli transfer z maksymalną przepustowością na swoim
łączu. Pisałem powyżej o jednym ze znajomych używających Neo640 w Wawie
właśnie, który generalnie jest zadowolony. Mnie osobiście drażni to, że
płacę za 2MBit a dostaję niestałe, zrywane 50kBps ale widać taki już mój
los.

--
pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
[PGR3, Hexic, Kameo Demo]