Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: porzeraczmuzguw <pozmu_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 20:01:36 MET

Thu, 08 Dec 2005 10:57:32 +0100, RNAcid <rnacid@discordia.pl> in msg
<dn902k$r0u$1@inews.gazeta.pl> wrote:

>Pierwsza rzecz to fakt, że połączenia do microsoft.com oraz xbox.com mam
>strasznie powolne, ściąganie patch'y z WindowsUpdate trwa potwornie
>długo a transfer nie przekracza 30kbps.

Posiadam neostradę 640 w Warszawie i zagraniczne stronki chodzą mi z
prędkością 15 KB/s. Nie zawsze tak było... przestało działać, jak TPSA
przeszła z telia.net na opentransit.net - i to jest przyczyna tego
wszystkiego... naprawdę nie wiem, są ludzie którzy mają full speed z
neostrady z zagranicą? Bo jeśli tak, to powinienem to dziadostwo
reklamować... kiedyś jak miałem jeszcze SDI to musiałem sobie kupić
dostęp do płatnego proxy żeby komfortowo przeglądać zagraniczne
stronki, kiedy weszła neostrada problem zniknął, jak jednak widzieć
tylko na pewien czas :(

--
Pozdrawiam