Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: Bez przesady <forum_wyborcza.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 11:48:29 MET
Message-ID: <dn931t$bu8$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

RNAcid <rnacid@discordia.pl> napisał(a):

> Wiem skądinąd, że inni użytkownicy w Polsce miewają podobny
> problem - zarówno na łączach z Chello jak i Astera

> Niestety Microsoft nie prowadzi dystrybucji Xbox ani Xbox360 w Polsce i
> oficjalnie nie ma u nas wsparcia dla serwisu XboxLive, dlatego też do
> nich po prostu nie mam się po co zgłaszać, z kolei brytyjscy serwisanci
> Xbox Live odpowiadają wprost - "There is no support for Xbox Live in
> your country. Sorry, there's nothing we can do."

Jeżeli problem zgłaszają także użytkownicy konkurencyjnych wobec Neostrady
dostawców, a Microsoft ma w dupie Polskę i Polskich użytkowników, to nie
sądzisz, że TP nie wiele poradzi na problemy Microsoftu?

Rozumiem, że zwalanie wszystkiego na TP jest w modzie, ale bez przesady. Bądź
poważny.
Czy Telekomunikacja ma na kolanach prosić, by Microsoft łaskawie zaczął
sprzedawać i wspierać polskich nabywców?
Po co kupowałeś konsolę, której producent nie życzy sobie, by ją sprzedawać w
naszym kraju?

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Thu Dec 8 11:50:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Dec 2005 - 12:40:01 MET