Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: RNAcid <rnacid_at_discordia.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 11:59:05 MET

Użytkownik Bez przesady napisał:

> Jeżeli problem zgłaszają także użytkownicy konkurencyjnych wobec Neostrady
> dostawców, a Microsoft ma w dupie Polskę i Polskich użytkowników, to nie
> sądzisz, że TP nie wiele poradzi na problemy Microsoftu?
>
> Rozumiem, że zwalanie wszystkiego na TP jest w modzie, ale bez przesady. Bądź
> poważny. [...]

Przepraszam jeśli tak odebrałeś mój post - ja nie zrzucam winy na TP S.A
. - szukam przyczyny i na podstawie mojej nikłej wiedzy na temat
funkcjonowania Sieci wpadłem na pomysł, że może problem leży w routingu.
Jeśli wniosek jest błędny to nie obrażę się ani trochę jeśli ktoś mi to
wytknie - ja _naprawdę_ szukam przede wszystkim pomocy a nie kłótni.

> Czy Telekomunikacja ma na kolanach prosić, by Microsoft łaskawie zaczął
> sprzedawać i wspierać polskich nabywców?

Nie, sam to zrobiłem - dzwoniłem, pisałem maile do M$, moi znajomi
korzystający z XboxLive od dwóch lat również zresztą. Rynek jest za mały
prawdopodobnie, bo w Polsce nadal kupić konsolę równa się wmontować jej
chipa i używać kradzionych gier.
Whatever - nie, nie wymagam od mojego providera gwiazdki z nieba,
chciałbym jedynie zapewnienia, że problem leży gdzie indziej - jak już
pisałem poprzednio znajomy korzystający również z Neo ale Wawie
wymienionych przeze mnie problemów nie ma.

> Po co kupowałeś konsolę, której producent nie życzy sobie, by ją sprzedawać w
> naszym kraju?

Ponieważ bardzo mi się sam serwis podoba i mimo, że M$ nie jest
zainteresowany tym rynkiem, to ja jestem zainteresowany ich usługami.
Tak, to jest partyzantka i muszę się godzić na wiele niedogodności i
brak supportu ale przyjmuję to jako część mojej rzeczywistości - tak
samo jak kłamstwa polityków i mniej lub bardziej durne pomysły na Polskę
- z tego również powodu "po partyzancku" zwracam się o poradę do
użytkowników Usenetu zamiast dobijać się bezcelowo do M$.

--
pzdr                                      _/