Re: TP SA nie lubi reklamacji

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 15:59:33 MET
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <438f0fd5@news.home.net.pl>

Radosław HORODNICZY napisał(a):

> Dobre okreslenie, "przydatny" tylko tak naprawde to w du.. se mozna
> go wsadzic :) Bo tak naprawde to te zgloszenia sa zamykane automatycznie
> bez zadnego potwierdzenia, i po 2 czy 3 dniach mozesz zadzownic, spytac
> i pani powie ze uszkodzenie jest juz naprawione a zgloszenie zamkniete
> i ze jesli masz problem to wina lezy po stronie komputera lub ewentualnie
> moze znowu przyjac zgloszenie....

Zależy, jaka masz umowę i co naprawdę się dzieje.

>
> A IMHO sadzic sie z nimi to raczej bez sensu
>
>

No... Lepiej usiąść w kąciku i sobie popłakać.

M.
Received on Thu Dec 1 16:05:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 16:40:00 MET