Radosław HORODNICZY napisał(a):
> Dobre okreslenie, "przydatny" tylko tak naprawde to w du.. se mozna
> go wsadzic :) Bo tak naprawde to te zgloszenia sa zamykane automatycznie
> bez zadnego potwierdzenia, i po 2 czy 3 dniach mozesz zadzownic, spytac
> i pani powie ze uszkodzenie jest juz naprawione a zgloszenie zamkniete
> i ze jesli masz problem to wina lezy po stronie komputera lub ewentualnie
> moze znowu przyjac zgloszenie....
Zależy, jaka masz umowę i co naprawdę się dzieje.
>
> A IMHO sadzic sie z nimi to raczej bez sensu
>
>
No... Lepiej usiąść w kąciku i sobie popłakać.
M.
Received on Thu Dec 1 16:05:19 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 16:40:00 MET