Re: TP SA nie lubi reklamacji

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_(no-spam_remove_it)__at_gmail.com>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 09:48:03 MET
Message-ID: <dmmdcf$ktt$1@atlantis.news.tpi.pl>

 Stąd
> przydatny jest numer zgłoszenia, najlepiej zweryfikowany poprzez
> "sprawdzenie" co się dzieje ze zgłoszeniem numer xxx
>
Dobre okreslenie, "przydatny" tylko tak naprawde to w du.. se mozna
go wsadzic :) Bo tak naprawde to te zgloszenia sa zamykane automatycznie
bez zadnego potwierdzenia, i po 2 czy 3 dniach mozesz zadzownic, spytac
i pani powie ze uszkodzenie jest juz naprawione a zgloszenie zamkniete
i ze jesli masz problem to wina lezy po stronie komputera lub ewentualnie
moze znowu przyjac zgloszenie....

A IMHO sadzic sie z nimi to raczej bez sensu
Received on Thu Dec 1 09:50:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 10:40:01 MET