Re: TP SA nie lubi reklamacji

Autor: Tomek <not_at_for.you>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 21:10:16 MET

> z tego co kojaze oni maja 3 dni robocze na naprawe
> uszkodzenia.......

Nic podobnego... wlasnie minal miesiac i 3 dni od kiedy ja zglosilem
awarie - po miesiacu tak jak obiecali zadzwonili ale nic nie zrobili -
jedyny zapis jaki mnie broni to to ze po 30 dniach moge zrezygnowac z ich
uslug. Tyle.

Mam neo 6Mbitow - transfer na poziomie 6KB/s... Problem nie lezy u mnie.
Przyznali sie że mają problem z kablami. Ale faktury twardo przysyłają...
nawet zawyżone a korekty "wysłali" ale nie dotarły...
Kij im w oko.