Re: Air-bites - opinie

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 14:25:04 MET

Rafal.Doroszkiewicz <ja@vast.net.pl> wrote:

> Ale tu się czepnę. Jeden zwykły e-mail, przesłany plain-text'em, z
> kilkoma linijkami tekstu to od 1kB do 2kB. 500 dziennie, czyli około
> 500kB do 1MB danych. Od czerwca do listopada jest 6 miesięcy, ale my
> skrócimy do 4: 4(miesiące)x30(dni)x1(megabajt)=120MB.

> Jak bym nie liczył, to po odjęciu 135MB od 150MB, nie wychodzi mi
> 120MB:-) Nie wspominając o tym, że odjąłem sporo dni, zaokrągliłem
> pojedyńczą przesyłkę do około 2 kB i nie wziąłem pod uwagę danych
> przesyłanych przy nawiązywaniu połączeń.

Heh, nie.

Uruchamiam ssh w telefonie, loguje sie, odpalam pine.
Kasuje smiecie wysylajac D i strzalke.
Potem zagladam do reszty, wiekszosc znowu wywalam, sciagnalem pierwsza
strone tekstu tych maili. Potem czytam kilka do konca, na kilka odpisuje.
Zamykam ssh i koniec :)

Sam sie temu dziwie, ale ciagle ten pakiet mam i mam... Zuzyje pewnie
w koncu z 50M, a reszta sie przedawni po 6 miesiacach.

D.

ps. mam w configu "slow terminal", ale kolory tez :)

--
  50 ways to FREAK your roommate:
  4. Trash the room when your roommate's not around.  Then leave and wait