Re: Air-bites - opinie

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 13:08:23 MET

darecki@wytnij.sobie.to napisał(a):

> Zalezy dla kogo, nie kazdy wiesza sie na osle.
> To oferta dla tych, co ogladaja www i czytaja poczte.

Nie mam nic przeciwko:-)

> Czytam swoja poczte w komorce. Kupilem pakiet 150MB w czerwcu.
> Do dzis mam jeszcze 135MB. Poczte czytam codziennie, mam jakies
> 500 listow dziennie.

Ale tu się czepnę. Jeden zwykły e-mail, przesłany plain-text'em, z
kilkoma linijkami tekstu to od 1kB do 2kB. 500 dziennie, czyli około
500kB do 1MB danych. Od czerwca do listopada jest 6 miesięcy, ale my
skrócimy do 4: 4(miesiące)x30(dni)x1(megabajt)=120MB.

Jak bym nie liczył, to po odjęciu 135MB od 150MB, nie wychodzi mi
120MB:-) Nie wspominając o tym, że odjąłem sporo dni, zaokrągliłem
pojedyńczą przesyłkę do około 2 kB i nie wziąłem pod uwagę danych
przesyłanych przy nawiązywaniu połączeń.

Pozdrawiam,