Re: Air-bites - opinie

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 17:16:15 MET

darecki@wytnij.sobie.to napisał(a):

> [...]
[cut]
> Uruchamiam ssh w telefonie, loguje sie, odpalam pine.
> Kasuje smiecie wysylajac D i strzalke.
> Potem zagladam do reszty, wiekszosc znowu wywalam, sciagnalem pierwsza
> strone tekstu tych maili. Potem czytam kilka do konca, na kilka odpisuje.
> Zamykam ssh i koniec :)

Czytam != pobieram, tu masz rację, natomiast niepotrzebnie wprowadzasz
innych w błąd. Trudno zrozumieć inaczej 'czytam pocztę', niźli ściąganie
poczty z serwera, a nie praca via SSH, która zresztą też nie jest tak
mało wymagająca:-)

Nie wiadomo, gdzie wsadzić Twój poprzedni post.
Dosłownie i w przenośni:-)

Pozdrawiam,