Re: Air-bites - opinie

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 10:58:52 MET

QQlka <qqlka@brha.pl> wrote:
> 6 zl za 1 GB to duzo.

Zalezy dla kogo, nie kazdy wiesza sie na osle.
To oferta dla tych, co ogladaja www i czytaja poczte.
Czytam swoja poczte w komorce. Kupilem pakiet 150MB w czerwcu.
Do dzis mam jeszcze 135MB. Poczte czytam codziennie, mam jakies
500 listow dziennie.

Latwo policzyc ile to zl miesiecznie przy 6zl/GB.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
  7. Put your glasses on before you go to bed.  Take them off as soon as