Re: Air-bites - opinie

Autor: Szymon Madej <please_at_nospam.com>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 09:53:37 MET

Paweł napisał(a):

> W jednej zaprzyjaznionej firmie bioracej ongis Polpaki za ok. 90 k zl ludzie
> narzekali, ze z TP SA prawie nic sie nie dalo wynegocjowac jesli chodzi o
> obnizke. Nie, bo nie. Skonczylo sie migracja do GTS.
> Dlatego nie sadze, zeby Airbites mial znizki rzedu 50%. Moze 10% ;) , poza
> tym nie zapominajmy, ze instalka DSL tez troche kosztuje. Cos mi sie to nie
> bilansuje - koszt instalki, routera, abonamentu DSL kontra umowa z abonentem
> za 1 zl i abonament 61 netto.
> Z reszta, po co TPSA ma wspierac Airbitesow? Przeciez maja neo i
> "mistrzowska" promocje.

> [...]

Tylko wezcie jeszcze pod uwage, ze jak ktos pare postow wyzej zaznaczyl
oni sa super-mega-hurtownikiem powiazanym z france telecom, ktore
znajduje sie na takiej pozycji, ze moze pewne rzeczy telekompromitacji
polskiej rozkazac... i nikt nie bedzie mial nic do powiedzenia - bo
sprobuj sie sprzeciwic glownemu udzialowcowi. Niech do tego jeszcze
Air-Bites bedzie firma z kapitalem francuskim, nalezaca do brata prezesa
    fr. tel. i macie calkowicie polityczny, a nie logiczny powod jak
jakas byle firemka moze dotac upusty np. 90% Wartosc strzelona, ale dla
mnie zupelnie prawdopodobna - bo sam wiem ze upust na cene uslugi w
wysokosci 70% dla bardzo duzego hurtowika nie jest czyms wbrem pozorom
nieoplacalnym.

Natomiast ciekawi mnie jak na sprzecie Cisco/Linksys typu WRT54G jest w
stanie pracowac do kilkunastu userow. Sam mam juz dlugo WRT54G w domu
(blok mieszkalny) z wgranym softem dd-wrt i jak sam pracuje na laptopie,
siedzac nie dalej niz 2-3m od anten AP, a potrafi mi sie polaczenie
zdegradowac z 54mbit/s do 24mbit/s lub 11mbit/s ot tak samo z siebie, a
o opoznieniach np. na protokole SMB w takim przypadku nie bede sie
rozpisywal. W okolicy nie slychac zadnych innych sieci WLAN, oprocz
sporadycznie pojawiajacych sie dwoch kart WIFI. Nie wyobrazam sobie
kilku ludzi na czyms takim... 2-3 pracowalo by sie wzglednie, przy
wiekszej ilosci to by po prostu zdechlo.

Pozdrawiam
Szymon