Re: Air-bites - opinie

Autor: Paweł <hajto_at_usunac.salbis.net>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 21:03:48 MET

W jednej zaprzyjaznionej firmie bioracej ongis Polpaki za ok. 90 k zl ludzie
narzekali, ze z TP SA prawie nic sie nie dalo wynegocjowac jesli chodzi o
obnizke. Nie, bo nie. Skonczylo sie migracja do GTS.
Dlatego nie sadze, zeby Airbites mial znizki rzedu 50%. Moze 10% ;) , poza
tym nie zapominajmy, ze instalka DSL tez troche kosztuje. Cos mi sie to nie
bilansuje - koszt instalki, routera, abonamentu DSL kontra umowa z abonentem
za 1 zl i abonament 61 netto.
Z reszta, po co TPSA ma wspierac Airbitesow? Przeciez maja neo i
"mistrzowska" promocje.

Paweł