Re: Air-bites - opinie

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 09:34:40 MET

Jarek Marciniak <jarek@satserwis.pl> wrote:

> - instaluja u klientow tepsianego dsl'a nawet jak linia telefoniczna jest
> nieaktywna (sa jakims super klientem hurtowym powiazanym z france telecomem)
> - daja specjalny router wifi cisco/linksys z wgrywanym przez nich linuksem z
> mnostwem ciekawych funkcji (FEN nie nadaza z realizacja zamowionego
> sprzetu - potezne ilosci)
> - daja tez karte wifi, i to wszystko jest za 1 PLN

Tak, sraty-traty i d* w kwadraty.
To wyglada jak jakis zart, nawet firm "wacek w garazu" wypada lepiej.
Mamy podobna oferte, tylko ze za 80zl mozna kupic 2M. Sa tez w tym gwarancje
pasma, a dostep jest via RJ45. Mamy wifi na Ursynowie po 6zl/GB i bez
abonamentu. Nie instalujemy DSLi, bo nie sa nam potrzebne, podlaczamy
do... siebie, a dalej w swiat wieloma drogami
I choc wydaje mi sie, ze chwilowo jestesmy najtansi, to nie
jestesmy odosobnieni. Napotykamy podobne oferty w dzialajacych sieciach,
czesc z tych sieci kupuje od nas dostep, a czesc od innych firm. w TPSA
kupuja tylko zupelne krzaki, takie o zasiegu jednego domu i 10 uzytkownikow,
a przynajmniej nie spotkalem nikogo innego. Dlaczego? Bo lacze, to nie tylko
pasmo, to takze np. wydajnosc liczona w pakietach. Kazde lacze dziala z
pakietami 1.5k, a ile dziala jak sa 10x mniejsze? Ruch z takiej sieci
wyglada nieco inaczej i mydelniczki w stylu DSL sa w stanie najwyzej
kilka sekund migac lampkami. No, chyba ze to wlasnie jest malutka siec.

Takiego kitu, to dawno nie widzialem. A moze oni celowo instaluja
jedengo DSLa na jednego usera?

D.

ps. miasto domyslne, wawa (zeby nie bylo, ze jak z wawy, to nie podaja
    miasta w postach) :)

--
50 ways to FREAK your roommate:
 37. Cover your bed with a tent.  Live inside it for a week.  If your