Re: Air-bites - opinie

Autor: Jarek Marciniak <jarek_at_satserwis.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 17:20:11 MET

Użytkownik "Jarek Marciniak" <jarek@satserwis.pl> napisał w wiadomości
news:dlqk3t$5js$1@opal.futuro.pl...
> Dostelem ich ulotke reklamowa w Wa-wie, i jakos nie chce mi sie w to
> wierzyc.
> Jak wynika z ich strony maja ponad 4 tys. klientow oferujac za 61 plus vat
> za 1 Mb/s.
> Jest ktos uzytkownikiem i moze sie podzielic opinia?

Ciekawe jest kilka rzeczy ktorych sie dowiedzialem:

- instaluja u klientow tepsianego dsl'a nawet jak linia telefoniczna jest
nieaktywna (sa jakims super klientem hurtowym powiazanym z france telecomem)
- daja specjalny router wifi cisco/linksys z wgrywanym przez nich linuksem z
mnostwem ciekawych funkcji (FEN nie nadaza z realizacja zamowionego
sprzetu - potezne ilosci)
- daja tez karte wifi, i to wszystko jest za 1 PLN
- wszyscy userzy loguja sie centralnego serwera w Hiszpanii (pierwsze
wejscie na dowolna strone poprzedzone jest oknem logowania, a sam login jest
przypisay do czlowieka a nie do mieszkania)
- soft routera pozwala podpiac 1024 klientow (nie wiem po co, ale ciekawa
sprawa)
- umowa moze byc 3/6/12 miesieczna

i jeszcze pare innych ciekawostek, ale nie bede sie rozpisywal. W sumie dosc
zaskakujaca oferta.

J.M.