Re: Air-bites - opinie

Autor: Maciej Wyka <bero_at_spam.elektron.com.pl>
Data: Tue 22 Nov 2005 - 01:21:47 MET

Dnia Mon, 21 Nov 2005 17:20:11 +0100, Jarek Marciniak napisał(a):

> - instaluja u klientow tepsianego dsl'a nawet jak linia telefoniczna jest
> nieaktywna (sa jakims super klientem hurtowym powiazanym z france telecomem)

Super, nawet nie stać ich na zbudowanie własnej sieci

> - daja specjalny router wifi cisco/linksys z wgrywanym przez nich linuksem z
> mnostwem ciekawych funkcji (FEN nie nadaza z realizacja zamowionego
> sprzetu - potezne ilosci)

Specjalny router to znaczy zwykły Linksys WRT54G z wgranym firmwarem
Alchemy/Talisman (Bazujące na oryginalnym firmware GPL linksysa)
FEN pewnie nie nadąża bo właśnie WRT54G od wersji 5.0 nie ma już
Linuksa tylko VXworks i nie można już wymieniać softu (to już nie jest
linuks i nie GPL)

> - daja tez karte wifi, i to wszystko jest za 1 PLN
> - wszyscy userzy loguja sie centralnego serwera w Hiszpanii (pierwsze
> wejscie na dowolna strone poprzedzone jest oknem logowania, a sam login jest
> przypisay do czlowieka a nie do mieszkania)

A w Polsce nie mają żadnego serwera?

> - soft routera pozwala podpiac 1024 klientow (nie wiem po co, ale ciekawa
> sprawa)

Ciekawa brednia, chyba po ethernecie bo napewno nie po WiFi :D

> - umowa moze byc 3/6/12 miesieczna

super...

> i jeszcze pare innych ciekawostek, ale nie bede sie rozpisywal. W sumie dosc
> zaskakujaca oferta.

A Pan pewnie robi kawę w tej firmie?

> J.M.

Maciej Wyka