Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 19:26:25 MET DST

Radosław HORODNICZY pisze:

> To wszystko o czym piszesz mozna zmierzyc z poziomu DSLAM'a
> nie trzeba wysylac tam nikogo (max 5-10m pracy)

Nie wiem na jakiej podstawie wyrokujesz, jak było w tamtej sytuacji. A
może właśnie sprawdzili wszystko co się dało i nie byli w stanie
poprawić tego zdalnie i dlatego wysłali kogoś?

A pisze o tym nie bez przyczyny, bo mieliśmy podobny problem w jednej
lokalizacji -- raz działało dobrze, raz lossy, raz wcale, nikt nie
wiedział o co chodzi, po - bodajże - drugiej wizycie technika okazało
się, że winna była... uszkodzona wtyczka od przewodu telefonicznego.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl