Re: Problem z laczem (dlugie)

Autor: Artur Marciniak <arturpendragon_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 22:17:03 MET DST

Witam

> a kontaktowałeś się z administratorami serwrów w niemczech?
> a może są jakieś ograniczenia na ruch z pl/określonychklas adresów?
> czy problem dotyczy tylko neo? co z czelo i pozostałymi?
> niestety chyba nigdny nikt nie sprzeda gwarancji na działanie internetu
> struktura wielu autonomicznych, odrębnie zarządzanych sieci to całkowicie
> uniemożliwia, a na dodatek kij nie ma dwóch końców/(y?)
> może poproś pisemnie żeby TP postawiło serwer dla neouserów?

Nie rozumiesz, zdaje sie, co to za gra. To nie jest FPP, w ktorej serwer
moze postawic ktos tam sobie prywatnie.
To gra, w ktorej na serwerze gra jednoczesnie kolo tysieca, czy dwoch
tysiecy osob. Serwery sa prowadzone wylacznie przez firme,
ktora wydala gre i sa platne. Obsluga techniczna twierdzi, ze nie ma zadnych
problemow z laczem, jesli istnieja
jakies problemy, to wylacznie po stronie lokalnych dostawcow sieci.
Problem, z tego co wiem, dotyczy Neostrady, wystepuje takze u ludzi z innych
krajow, jednak w znacznie mniejszym
natezeniu. Osoby, ktore skarza sie na takie wybiorcze dzialanie sa glownie z
Polski.
Pozdrawiam
Artur