Re: Problem z laczem (dlugie)

Autor: zdzichu <zdzichu.false_at_krakus.waw.false.s/false//g.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 22:30:26 MET DST

Użytkownik "Artur Marciniak" <arturpendragon@wp.pl> napisał w
wiadomości news:dh1ns7$8pf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam

> Nie rozumiesz, zdaje sie, co to za gra. To nie jest FPP, w ktorej
> serwer moze postawic ktos tam sobie prywatnie.
> To gra, w ktorej na serwerze gra jednoczesnie kolo tysieca, czy dwoch
> tysiecy osob. Serwery sa prowadzone wylacznie przez firme,
> ktora wydala gre i sa platne. Obsluga techniczna twierdzi, ze nie ma
> zadnych problemow z laczem, jesli istnieja
> jakies problemy, to wylacznie po stronie lokalnych dostawcow sieci

przecież to jest standard i to nie tylko w tp - "u nas jest wszystko
ok"
wklejałeś trace'y które nic nie mówiły gdyż rwały się za telią, do
której z czasami bylo ok

> (prs-tc-ks51-geth0-2.telia.net) jest prawidlowy. Operator serwerow
> wylaczyl mozliwosc pingowania."

super tylko nie nie wiesztym samym czy na 9-tym czy 11 hopie nie wpada
co jakiś czas 1234 ms
sam piszesz
> Problem, z tego co wiem, dotyczy Neostrady, wystepuje takze u ludzi z
> innych krajow, jednak w znacznie mniejszym
> natezeniu. Osoby, ktore skarza sie na takie wybiorcze dzialanie sa
> glownie z Polski.

to nie możliwe by problem dotyczył kilkuset tysięcy klientów polskiego
narodowego francuskiego operatora i kilku tysięcy klientów pozostałych
pseudo isp

--
Z.D.Z.iCH :
parse my email with perl regexp